søndag 11. januar 2015

Favorite 2014 card

God kveld :)

Brrr… her er det jammen meg kaldt ute, - 25….
Vi har faktisk vært på fjellet i dag, det var en frisk opplevelse, 
men så deilig å være ute i dagslys, nå er det ikke lenge til sola 
er tilbake, og det skal bli så deilig med dagslys igjen :)



deep ocean challengeblog had en utfordring gående, de vil se favoritt 
kort fra 2014. Jeg har sett gjennom arkivet og endte opp på dette 
korte som jeg laget til vår niese sin 3 års dag i september.
Her har jeg satt sammen tre magnolia stempler og fargelagt
med Poromarkers. Den store "M"´en synes jeg ble en kul
detalj sammen med papirsugerørene.







deep ocean challengeblog #94 - Favorite 2014 card

Fin kveld videre :)

Klem Rita



2 kommentarer:

Meretekj sa...

Nyyyydelig dette kortet!
Klem

Meretekj sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.