torsdag 21. april 2016

DT - Inspirasjon Kreativ Scrapping #varmeklemmer

Litt inspirasjon fra meg ute på bloggen til Kreativ Scrapping. 

Har laget et bursdagskort med maskerte stempler fra Magnolia
Motivet er fargelagt med ProMarkers og FlexMarkers.
 I håret har jeg satt noen perler "liquid pearls - white opal"
Mønsterark fra Maja design -
"Enjoying outdoors - Garden creatures". 
Alle panelene er sydd med søm. 


Kortet er pyntet med wild roses og open roses fra 
Grønn blomst fra Nille. "Heart banner" dies - fra La la land crafts og
 blad fra Magnolia dies - "Leaf and swirl" Små # tekster fra 
Staz - "med omtanke".  Sort tekst fra Dymo. Bånd fra
 May arts - "Burlap string jute" Sommerfugl charmen har jeg vunnet 
i en utfordring så vet ikke produsent.





Innside med kalender stempel fra Inkido.

Håper du likte kortet :)

Klem Rita

2 kommentarer:

Synnøve Dyhring sa...

Så vakkert , kjempefint med den grønne detaljen. Klem Synnøve

Unni A sa...

Ja, jeg likte kortet :) Selv om jeg ikke er superfan av Magnolia stemplene, er jeg superfan av dine kort, uansett motiv :) Nydelig!
klem Unni