onsdag 19. oktober 2016

Wedding card

Hei :)
Dårlig blogger for tiden, men sånn er det bare. Jeg 
rekker rett å slett ikke å sette meg ned med bloggen
så ofte som før. men jeg titter innom innimellom :)
Nok et bryllupskort fra meg. Og flere kommer :)
Mønsterark fra Glitz og bildmålerna.
Pyntet med blomster og seambinding fra WOC.
Snurreblomst fra Kort&Godt. 
Blader fra Marianne dies og Magnolia.
Doily fra Cheery Lynn og blomster sirkel
fra Memory box dies. Tekst far Kort&Godt.





Innside med pengelomme og tekst fra Kort&Godt.

Klem Rita

1 kommentar:

Sivic sa...

For et nydelig bryllupskort !
Det blir så fint når det bygges opp i høyden, og søm rundt arkene er også flott! Like fint inni som utenpå!
Må nok bli flinkere til å bruke symaskinen min jeg også, har vært litt sløv på det i det siste.
Har kikket i bloggen din i dag, og her var det kommet mye fint siden sist jeg var innom og kikket!
Du er dyktig på de flotte bryllupskorta !
Ha en fin dag,klem