søndag 20. november 2016

Jul med MAJA DESIGN

På bloggen til Kreativ Scrapping har jeg litt julekort
inspirasjon i dag. 

Her har jeg laget et julekort som er stanset ut med 
Liftestyle dies. Mønsterarket jeg har brukt er fra 
MAJA DESIN sin kolleksjon "Vintage Frost Basic".
Dette arket heter "1st of december" Bildet er fra samme 
kolleksjon og heter "Christmas die cuts" Jeg had sydd med 
masking rundt alle panlene. Pynten jeg har brukt er "Poinsetta" 
og "Rose leaf" fra Magnolia Doohickeys,
"On the edge snow" far Tim Holtz stanset ut på bølgepapp. 
Tekst fra MAJA DESIGN mønsterark.  
Silkebånd, doily og bjelle.






På innsiden har jeg brukt tekst fra Kort&godt.


1 kommentar:

Ally sa...

oh wow this is such a super gorgeous card! Love the monochomatic touch and the wonderful layout! looks wonderful!
xoxo, Ally
This is my new blog: http://ellysandallysadventures.blogspot.ch/