søndag 18. desember 2016

DT - kreativ scrapping - MAJA DESIGN GAVEPOSE

Hei dere :)

Litt inspirasjon fra meg på bloggen til

Koser meg virkelig med julekort og de nydelige 
MAJA DESIGN arkene.
Her har jeg dekorert en gavepose. Mønsterarkene jeg har brukt er
"I wish you a happy holiday" Motivet er fra Magnolias kolleksjon
"Winter wonderland - Cozy Christmas Tilda" som er fargelagt med 
Promarker/flexmarkers. Cracle paint på eplet og glitterlim på 
lua. Julekulene er dies fra Magnolia Doohickeys -
Ornament Pointy set stanset ut på ark fra 
MAJA DESIGN. Pyntet med roser fra WOC, kanelstang, 
bjeller, bark stjerner fra Kort&Godt og perlebånd. 

Bli med på vår utfordring der tema er "JUL"

God førjulstid!






I dag er det min bursdag så her blir det feiring litt
senere i dag :)

Kle, Rita

1 kommentar:

Ally sa...

wowie, Rita, this is fantastic! Love it! so many lovely details on this little gift bag, and all the layers are fantastic!
xoxo, Ally
http://ellysandallysadventures.blogspot.ch/